ابرکوه- سرپرستی یزد فردا: از شهدا باید در همه جا یاد کرد که آرامش امروز ما در سفر نیز تنها مدیون ایثار شهیدان است

بهار فصل رویش است و شهیدان نیز با شروع فصل بهار رویش دوباره خود را آغاز کردند و شاهد آن شهید سید حمید احمد زاده بود که بارویش و شهادت خود در روز اول بهار به جد بزرگوارش پیوست.

یاد شهدای فصل بهار ابرکوه انگیزه ای برای یادکرد از عزیزان شهید در ایام نوروز شد.

نوروز بهانه ای برای دیدار از کسانی است که دوستشان داریم ودر دایره صله رحم جای می گیرند.

نوروز فرصتی مغتنم برای مسافران نوروزی است که با حضور در گلزارهای شهدای شهرهای در مسیر به دل های خود جلائی معنوی ببخشند.

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=48263_99999999998.jpg

گلزارهای شهدای شهرستان ابرکوه نیز چون سالیان گذشته پذیرای انبوه مردمی هستند که در کنار شهیدان خود سال را تحویل می کنند.

مسافران نوروزی شهرستان ابرکوه نیز می توانند در طی اقامت خود از این لاله زارها و به خصوص روضه الشهدای ابرکوه که بنائی زیبا و در خور نام شهیدان دارد بازدید کنند و شهدای این دیار به راستی خیر مقدم گویان آنان هستند.

تقدیم به کسانی که نیازی به تقدیم ندارند

این گزارش را به کسان و عزیزانی تقدیم می کنم که ما نیازمند بازدید از آنان هستیم .

این گزارش را به شهید اباذر زارع یکی از شهدای فصل بهار ابرکوه تقدیم می کنم و یاد شیطنت های دوران دبستان او را گرامی می دارم که این بار نیز شیطنت کرد و با زرنگی همکلاسی های خود را جا گذاشت و تنها به دیدار دوست شتافت.

تقدیم به پدر این شهید که برای راهی کردن سریعتر پسرش به جبهه بند ساک رزم او رابه دست خود بست و وی را تا ابد به دست خدا سپرد.

این گزارش تقدیم می شود به طلبه شهید محمد رضا زارع زاده دیگر شهید فصل بهار ابرکوه که بوسه ای عاشقانه بر گونه پدر زد و عاشقانه برای همیشه پرواز کرد.

این گزارش تقدیم می شود به تمام کسانی که نیاز به تقدیم ما ندارند زیرا در آزمون راستین الهی همه داشته های خود را تقدیم بالاترین کردند.

یاد بهاریان این سرزمین،275 شهید شهرستان ابرکوه و 35 شهید فصل بهار ابرکوه را گرامی می داریم.

کارنامه ایثار یک شهرستان

با سلام در خاک شهرستانی قدم می گذارید که در کارنامه ایثارگری خود برای سربلندی مردم ایران زمین 275 شهید،538 جانباز و 29 آزاده سربلند تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

عملیات والفجر 8 هنوز خاطرات جانبازی های 20 شهید این مرزوبوم را از خاطر نمی برد.

کربلای 5 کارنامه رشادت 16 شهید دیار استقامت و عملیات رمضان نیز 11 شهیدی را که در فراخوان رهبری عزیز، عزیزترین داشته خود را تقدیم کردند فراموش نخواهند کرد.

شاهدان عملیات های کربلای 8،فتح المبین،خیبر،بدر،کربلای 4،والفجر 4 و والفجر 8 نیز هنوزخاطرات جانفشاتی های شهدای ابرکوه را به یاد دارند.

حضور فرزندان این سرزمین که در عملیات های مختلف و از جمله عملیات های نصر و 7و8،والفجر 2 ،رمضان،بیت المقدس و بیت المقدس 2 و 7 ،کربلای 4 و 6 ،ثامن الائمه و دیگر جبهه های رزم و مقابله با اشرار در مقابل ددمنشان به سوی حق پر کشیدند سند افتخاری همیشگی برای این دیار است.

ثبت بزرگی به سن و سال نیست

بزرگی را از کسانی آموختیم که به اقتضای سن خود بزرگ نشدند که اگر اینگونه بود 156 شهید شهرستان که سن آن ها از 15 تا 25 سال است در جرگه بزرگمردان واقعی این دیار به ثبت نمی رسید.

یاد شهید محمد رضا اکرمی را که با سن کمتر از 15 سال، نام خود را در کنار شهید محمد علی زارع با 53 سال سن در تاریخ همیشه جاودان این شهر و دیار کشور به ثبت رساندندگرامی می داریم که ثابت کردند عمل به تکلیف و بزرگی سن و سال مشخصی ندارد و برای ثبت در تاریخ باید تنها همت و بصیرت را سر لوحه کار خود قرار داد.

ما نیز از یاد نبریم که آسایش امروز ما تنها مدیون تلاش عزیزانی است که در قالب شهید، جانباز و آزاده، ارمغان بخش این امنیت شدند و هنوز نیز جبهه استکبار از برکت خون شهدای عزیز،بصیرت رهبری و ایثارگری ها است که از حربه های همیشگی خود سودی نبرده است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا